20 Οκτωβρίου 2014

Παιδιά του Ebola virus factory ...


Παιδιά του Ebola virus factory ...
Αν είναι να βγάλετε στους δρόμους μέχρι και μισθοφόρους προστάτες της υγείας μας σκοτώνοντας όποιον- κατά τη γνώμη τους - exει τον ιό δώστε μου το φάρμακο να τελειώνουμε... θα το πάρω!
Δεν είναι ανάγκη να σκοτωθούμε μεταξύ μας για ένα marketing ... έλεος ...
Αφού είμαι καλό παιδί και υπάκουος... και πάντα παίρνω το φάρμακό μου...
Τι;... θα πάμε τώρα κόντρα στις φαρμακευτικές;...

Παιδιά του Ebola virus factory ...
Αν είναι να βγάλετε στους δρόμους μέχρι και μισθοφόρους προστάτες της υγείας μας  σκοτώνοντας όποιον- κατά τη γνώμη τους - exει τον ιό δώστε μου το φάρμακο να τελειώνουμε... θα το πάρω! 
Δεν είναι ανάγκη να σκοτωθούμε μεταξύ μας για ένα marketing ... έλεος ...
Αφού είμαι καλό παιδί και υπάκουος... και πάντα παίρνω το φάρμακό μου... 
Τι;... θα πάμε τώρα κόντρα στις φαρμακευτικές;... 

{Χάρης Καφετζόπουλος}

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου