30 Δεκεμβρίου 2014

Ο Γιώργος.


Πριν από μερικές εβδομάδες, έλαβα ένα μέιλ από έναν αναγνώστη του μπλογκ, τον Γιώργο, ο οποίος μου επισήμανε διάφορα τεχνικά θέματα στο μπλογκ μου, τα οποία δεν επέτρεπαν να φανεί όλη η δυναμική του.
Μετά το δεύτερο και τρίτο μέιλ -και αφού διαπίστωσα πως έχει καλές προθέσεις και πως ξέρει πράγματα που εμένα δεν μου είχαν περάσει ποτέ από το μυαλό-, τον ρώτησα αν θα ήθελε να συναντηθούμε. Ήθελε και συναντηθήκαμε.
Ο Γιώργος είναι ένας πολύ ωραίος τύπος, είναι δικό μας παιδί, ξέρει απίστευτα πράγματα για τα site και το Internet, και το μυαλό του στροφάρει χωρίς σταματημό.
Ο Γιώργος μου εξήγησε πάρα πολλά πράγματα για τα site, για τις τρομερές αλλαγές που έγιναν στο web το 2012, για το πώς πρέπει να φαίνεται ένα site στα κινητά -που έχουν ραγδαία αύξηση επισκεψιμότητας στο Διαδίκτυο τα τελευταία χρόνια- και άλλα πολλά, που δεν είμαι και σίγουρος πως τα κατάλαβα όλα.
Στη συνέχεια, ο Γιώργος έκανε μερικές διορθώσεις στο τεχνικό κομμάτι του μπλογκ μου, και το μπλογκ μου απογειώθηκε ακόμα περισσότερο. Με κάθε έννοια. Σε κάθε τομέα.
Παράλληλα, ο Γιώργος μου είπε πολλά πράγματα που δεν μπορώ να γράψω. Πάντως, μου εξήγησε ποιος είναι ο σωστός τρόπος να χρησιμοποιεί κάποιος το Διαδίκτυο, ώστε να μπορεί να ζει αξιοπρεπώς από αυτό και να μην έχει ανάγκη κανένα αφεντικό.
Ο Γιώργος δεν δέχτηκε να πάρει χρήματα από εμένα για όλο αυτό το καλό που μου έκανε.
Μου είπε πως με διαβάζει χρόνια πως τον έχω βοηθήσει με τα κείμενά μου, και πως, αφού δεν έχει εξοχικό σε νησί για να με φιλοξενήσει, θα μου κάνει αυτό το δώρο.
Πάντα πίστευα πως η δύναμη ενός μπλογκ είναι μόνο οι αναγνώστες του.
Ο Γιώργος μου το επιβεβαίωσε ακόμα μια φορά. Με έναν διαφορετικό τρόπο.
Σε ευχαριστώ πολύ Γιώργο. Τώρα είμαστε και φίλοι. Καλή χρονιά!
(Ο Γιώργος εμφανίστηκε σε μια στιγμή που ήμουν έτοιμος να κάνω ένα λάθος. Βέβαια, θα το έκανα από ανάγκη για επιβίωση αλλά δεν θα έπαυε να είναι ένα λάθος και κάτι που δεν ήθελα να κάνω. Ήταν η δεύτερη φορά που με «έσωσε» κάποιος αυτή την χρονιά. Την πρώτη φορά ήταν ο Γιώργος Κιμούλης, την περασμένη άνοιξη, με την πρότασή του για τις Θεσμοφοριάζουσες· και τότε ήμουν έτοιμος να κάνω ένα λάθος, και θα το είχα κάνει αν δεν εμφανιζόταν τη συγκεκριμένη ημέρα ο Γιώργος Κιμούλης. Γενικά, το 2014 με έσωσαν οι Γιώργηδες. Να είναι καλά.)

ο πιτσιρίκος 

http://pitsirikos.net/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου