27 Ιανουαρίου 2015

Επιτέλους Πολιτισμός !!!!

Γεννήθηκα το 1958 στον Πειραιά. Κατάγομαι από τη Μύκονο. Ολοκλήρωσα τις εγκύκλιες σπουδές στον Πειραιά και την Ερμούπολη Σύρου. Σπούδασα γραφικές τέχνες (ΤΕΙ Αθήνας, 1976-77), χωρίς να ολοκληρώσω. Πήρα πτυχίο από την Οδοντιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών (1984). Έκανα μεταπτυχιακές σπουδές ιστορίας τέχνης στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών (1999-2004).
Στη δεκαετία του ’80 εργάστηκα ως επιμελητής εκδόσεων. Από το 1987 εργάζομαι ως δημοσιογράφος. Έχω συνεργαστεί με πολλά περιοδικά κι εφημερίδες, ως συντάκτης, κριτικός βιβλίου και εικαστικών, σύμβουλος έκδοσης, αρχισυντάκτης και εκδότης. Ενδεικτικά: Βαβέλ, Σύγχρονα Θέματα, Πολίτης, Οδός Πανός, Εκ Παραδρομής, Χάος, Γυναίκα, Ταχυδρόμος, Elle, Madame Figaro, Αθηνόραμα, Πρώτη, 01, ρ/σ 902, Seven-X TV, εφημ. Πολίτης (Λευκωσία), Δίφωνο, Φωτογράφος, Εντευκτήριο.
Συμμετείχα στην ιδρυτική ομάδα του περιοδικού «Σύμπτωμα» της Ομάδας Φοιτητών Οδοντιατρικής (1979-1982). Συμμετείχα στην εκδοτική ομάδα και διηύθυνα την εφημερίδα «Η Μυκονιάτικη» (1988-2001). Συμμετείχα ως αρθρογράφος στην ιδρυτική ομάδα της εφημερίδας «Εποχή» (1988-1992).
Από το 1992 εργάζομαι στην εφημερίδα «Καθημερινή». Το 1999 ανέλαβα προϊστάμενος πολιτιστικών της κυριακάτικης έκδοσης και από τον Δεκέμβριο του 2003 αρχισυντάκτης της εφημερίδας.
Δοκίμια και πεζογραφήματά μου έχουν δημοσιευθεί σε πολλά βιβλία, πρακτικά συνεδρίων, καταλόγους εκθέσεων. Έχω επιμεληθεί τις ομαδικές εκθέσεις: “All Fashioned: Ζωγραφική στην Ελλάδα, σήμερα” (2002, Λάρισα, Θεσσαλονίκη) και “Αναφορά στον Γύζη” (2004, Τήνος).
Έχω τιμηθεί από το Ίδρυμα Μπότση με το Βραβείο της Βουλής των Ελλήνων ως Πολιτικός Αρθρογράφος της Χρονιάς (2009). Είμαι μέλος της ΕΣΗΕΑ. Είμαι μέλος της AICA-Hellas (Εταιρεία Ελλήνων Τεχνοκριτών): το 2002-2005, Γενικός Γραμματέας του Δ.Σ. της Εταιρείας, το 2007-2009 μέλος του Δ.Σ.
Ζω στην Αθήνα, με τη σύζυγό μου, Σίσσυ Αλμπανοπούλου, και τους δύο μας γιους.​
Το 1998 ήμουν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στη Μύκονο με τη Μυκονιάτικη Κίνηση Πολιτών.
Το 2000 ήμουν υποψήφιος βουλευτής Κυκλάδων συνεργαζόμενος με το ψηφοδέλτιο του Συνασπισμού της Αριστεράς.
Το 2014 ήμουν υποψήφιος ευρωβουλετής με το ΣΥΡΙΖΑ.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου